Apeluri / Reclamatii
POLITICA PRIVIND TRATAREA APELURILOR, CONTESTATIILOR SI A RECLAMATIILOR
SC ROM CERT EURO SRL identifica reclamatiile, apelurile si contestatiile privind activitatile prestate de personalul de certificare a sistemului de management al calitatii si activitatile de solutionare a neconformitatilor identificate.
SC ROM CERT EURO SRL analizeaza, documenteaza si implementeaza modalitatile specifice de tratare a tuturor reclamatiilor, apelurilor si contestatiilor solicitantilor de certificare a sistemului de management al calitatii, in scopul rezolvarii lor si pentru stabilirea cauzelor care le produc.
Contestatiile si apelurile fata de deciziile Comitetului de Certificare al SC ROM CERT EURO SRL privind procesul de evaluare a conformitatii sistemului de management al calitatii fata de cerintele SR EN ISO 9001:2001, adresate Comitetului de Etica si Apel de catre clienti sau alte parti interesate se solutioneaza in conformitate cu procedurile sistemului de management al calitatii SC ROM CERT EURO SRL.
SC ROM CERT EURO SRL pastreaza inregistrari referitoare la reclamatiile, apelurile si contestatiile primite, la actiunile corective initiate si la eficacitatea acestor actiuni corective, conform procedurilor sale in vigoare.
Prevederile prezentei politici devin obligatorii din momentul aprobarii si difuzarii acesteia.
Monitorizarea realizarii si implementarii prezentei politici se efectueaza anual si ori de cate ori este necesar, in cadrul analizei efectuate de management.